Met betrekking tot bacteriën verspreiden?
Nee! Dan moet je in je elleboog niezen.
Aangezien je met je handen heel veel doet, verspreid je zo makkelijker de bacteriën.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja , een beetje beter niet in gezelschap en ja handen schudden is de grootste bron van verkoudheid ' s verspreiding . Beter de kamer uit zakdoek en handen wassen . Op z'n minst hoofd omdraaien .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik moet niezen, dan moet ik niezen. Heb ik echt geen tijd om de kaner uit te gaan.
Het helpt goed tegen de verspreiding van bacteriën en virussen via de lucht. Je hand wordt er wel vies van waardoor je alsnog de beestjes kunt verspreiden omdat je van alles vastpakt. Beter is daarom niezen in een wegwerp zakdoek en vaak handen wassen. Niezen in de elleboog vind ik niet echt fris, bovendien was ik makkelijker mijn handen dan de elleboog.