Wat te doen tegen duizeligheid?

Ik was gister ziek, ik denk een griepje. Hoofdpijn, misselijk, duizelig, beetje standaard. Na heel wat uren slaap zijn zijn de hoofdpijn e.d. verdwenen, behalve de duizeligheid. Hoe kom ik hier van af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten
3.5K

Antwoorden (5)

koop in een reforma winkel een flesje Nux vomica, een uitstekend middel tegen misselijkheid, bij veel mensen werkt het heel snel, ook tegen hoofdpijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De verschijnselen zoals misselijkheid enz.... zijn al weg Ed,het is alleen de duizeligheid die vraagsteller nog heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja foutje van mij, het is ook een uitstekend middel tegen duizeligheid.
is natuurlijk een beetje afhankelijk wat de oorzaak is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed dat ik het weet,ik zal het onthouden want dit is altijd wel makkelijk om het in huis te hebben.
Kun je dit bij een drogist kopen of moet je speciaal in een natuurwinkel zijn? +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maria, het helpt zelfs tegen wagenziekte en verkrijgbaar in reformwinkels, natuurwinkels, of hoe ze ook allemaal mogen heten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jorrissie, heb geen idee welke je dan moet hebben, dacht dat er maar een soort was, ik zou voor de kleinste ( laagste) verdunning kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké dan weet ik het als ik in debuurt ben van zo'n winkel.
Raam(pje) open zetten en een glas water helpt bijna altijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel water drinken, je hoofd een minuutje tussen je knieen dan stijgt je bloed weer naar je hoofd.
Maar als het aanhoudt ff naar de dok. Verkoudheid kan namelijk op je evenwichtorganen (in je oren) gaan zitten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je gaat in het midden op de rand van je bed zitten.
je armen op je knieen, dan ga je vanuit zittende positie naar links met linkerkant van je gezicht op het bed, dan doe je dezelfde handeling naar rechts met de rechterkant van je
op het bed, dat herhaal je 10 keer..
dus rechtop in het midden aan de rand dus je benen op de grond, armen ontspannen op je knieen en laat je zijwaarts naar links vallen even 3 seconden blijven liggen dan terug naar zittende positie en dan zijwaarts naar rechts ...
je duizeligheid is weg..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bij mij helpt het als ik zout neem.