Hallo Zit hallo ik heb COPD Goldklasse 111. en zit nu alweer ruim 4 dagen aan de antibiotica 2x daags en 1x daag prednison 30 mg.?

de kleur
van mijn sputum is geel en af en toe rood/bruin . waarom word het niet beter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (1)

Klinkt bekent. Heb je al eens een schimmelinfectie gehad in je longen?
Bij een aspergilus zitten je longen vol (geel grauw) slijm. Ik zou toch eens naar je huisarts gaan en even informeren.