is er een forum of patientenvereniging voor mensen die lijden aan retroperitoneale fibrose ?

retroperitoneale fibrose is een vrij zeldzame aandoening en kan zelfs door de huisarts niet goed worden uitgelegd. Er is hier en daar wel wat informatie te vinden en ook zie ik regelmatig staan dat men graag een discussie forum zou willen hebben om de eigen ervaringen te spiegelen aan die van anderen.
Bestaat er inmiddels al zo'n pagina of site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een zeldzame aandoening is dan is de kans op een forum daarvoor nog kleiner.
Amadea
12 jaar geleden
Er bestaat wel een forum, alleen is dat "tijdelijk gesloten": http://anne.messageboard.nl/18224/viewtopic.php?p=3&highlight=

Het beste antwoord

Hier vind je een forum van lotgenoten:

http://www.ziekenhuis.nl/?cat=forum&actie=show&subactie=message&primary_id=2670&categorie_id=10
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze ken ik wel maar de laatste vraag is van 2010 en gaat er juist over! Ik denk dat ik zelf iets ga maken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het enige antwoord, al was er in de reacties ook 1