Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb buikpijn, ik zie allemaal vlekjes, voel allemaal tintelingen in me hoofd en ik heb het gevoel dat ik flauw ga vallen wat kan dit zijn?

Het is nog wel een waslijst aan problemen, maar wat kan dit zijn? En moet ik hier mee naar de huisarts of niet wachten en gelijk naar de huisartsenpost? En wat kan voor nu even helpen?

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb al paracetemol genomen.

Toegevoegd na 33 minuten:
Ik voel me ook heel benauwd terwel ik genoeg lucht heb. En ik heb geen achcol op. En ben ook niet oververmoeit.

Toegevoegd na 19 uur:
Ik ben naar de huisartsenpost gegaan omdat het alleen maar erger werd. Daar werd gezegd dat het waarschijnlijk met me schildklier te maken had en werd ik door gestuurd naar het ziekenhuis. Daar werd duidelijk dat me schildklier te langzaam werkte (Hypothyreoïdie). Daar door werkt de stofwisseling te langzaam. Hier voor moest ik een soort infuus en kreeg ik medicijnen. Later mocht ik weer naar huis. En over een paar dagen moet ik terug komen voor controle. En ik moest rust houden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
822
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mwha naar de dokter gaan heeft geen zin meer ik lees net dat je nog tot 3uur vanmiddag te leven hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar de huisarts / huisartsenpost. Als ik de antwoorden van de andere lees lijkt het of de internet dokter op is gestaan en men mensen kan diagnosticeren zonder het persoon gezien of gesproken te hebben met als gevolg een reeks antwoorden die ver uit elkaar lopen. Op de antwoorden van de andere af gaande zou ik een doodskist bestellen, ik heb dan namelijk een zee rare aandoening waar niemand de oorzaak van weet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MarcoBorsatoja die heb ik gehad
Pieter2011
12 jaar geleden