Als je griep hebt is de ontlasting en urine dan ook besmet met de ziektekiemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (3)

Dit is wel de bedoeling, de ziektekiemen moeten je lichaam toch verlaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je urine en ontlasting zitten ook vol besmettelijk bacteriën. Eigenlijk hoef je niets extra' te ondernemen mit je toilet hygiëne al goed was. Toilet schoonhouden en handen wassen na toiletgebruik.
Als het goed is doe je dit sowieso.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de alwetende minner is weer langs geweest
Als je griep hebt en je zoent,
slaat het ook over,dus eigenlijk
alles is besmet urine, speeksel,
ontlasting enz.