Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoofdpijn aan 1 kant, moe, loopneus . wat is dit ?

ik krijg hoofdpijn aan 1 kant, dat is echt super irritant, ik heb altijd een loopneus, en ben erg moe, weet iemand wat dit is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Vergeet niet dat het stellen van diagnoses, als je geen dokter bent, verboden is.
Het zou kunnen sinusitis zijn. Eventueel chronisch, maar ten overvloede: de dokter moet dat vaststellen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie de waarschuwing bovenaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiteraard kunnen wij gene diagnose stellen wat jij hebt.
Maar wat je beschrijft kan van minder erge ziekte tot erge ziekte zijn.

Ik raad ja dan ook aan indien je zegt dat je altijd een loopneus hebt en erg moe bent en hoofdpijn hebt eens een bloedonderzoek te laten doen. Indien je het altijd hebt wil dus wel zeggen dat je immuunsysteem niet echt goed werkt.

En aan een bloedonderzoek kunnen ze zeer veel zien, waardoor je snel kan geholpen worden. Ik raad dan ook aan iedereen aan jaarlijks 1 maal bloedcontrole te laten doen ook al voel je niets.

Wat je beschrijft kunnen verschillende zaken zijn dus naar de dokter gaan zou ik zeggen, en laat me gerust eens weten als je bloeduitslagen hebt.

Groeten Ritchie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding