Neen

Dit is niet besmettelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, ik heb het zelf gehad toen ik 5 jaar was en het is niet besmettelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen, is een inwendig orgaan. Niemand weet eigelijk waar die blindedarm voor dient, maar het kan wel gaan ontsteken. Die inwendige ontsteking kan niet worden overgedragen (kan niet de huid uit etc.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laatst hebben we dit geleerd bij biologie. Maar dit is niet besmettelijk. Je hebt je blinde darm eigenlijk niet nodig. Maar nog even wat extra´s: bij blindedarmontsteking is de appendix ontstoken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helemaal niet maar het zou plotseling kunnen zijn met symptomen als misselijkheid , overgeven met erg pij in de rechtonderbuik daarom hebben voetbaalers zijn blinddarmen al laten verwijderen vooral selectie team leden

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is helemaal niet besmettelijk maar ze ontsekking zou opeens kunnen zijn en de einge solutie is een operatie voor letten verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die is niet besmettelijk. Het heeft niets te maken met een virus of bacillen en is niet overdraagbaar.