Wat te doen bij de ziekte van Sneddon Wilkinson ?

Deze ziekte is bij mij vastgesteld en nu zoek ik lotgenoten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
1.7K

Antwoorden (2)

Poeh ; dat zal niet mee gaan vallen, want het is een behoorlijk zeldzame aandoening. Het is enigszins verwant aan psoriasis, dus wellicht dat je in een forum voor patiënten met dergelijke huidaandoeningen lotgenoten kunt vinden. In elk geval komen de dagelijkse problemen sterk overeen. Er zijn voornamelijk Amerikaanse sites over te vinden, maar ook daar zie ik voornamelijk dat het heel zeldzaam is.

Onder de meer 'medische'naam subcorneale pustuleuze dermatose is eigenlijk nauwelijks meer te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens kijken bij lotgenotencontact www.magazinehuid.nl/algemeen/3/sub/6/2001.html

... met Constitutioneel Eczeem (VMCE) brengt lotgenoten met elkaar in contact. ... verhaal van Lidewij over haar leven met de ziekte van Sneddon-Wilkinson.
Bronnen: