Hoe injecteer je een exacte dosering insuline in een vliegtuig, zonder dat het direct je lichaam uitsijpelt ?

uit ervaring heb ik gemerkt dat als ik in een vliegtuig (in de lucht) insuline injecteer en wanneer ik de naald weer uit mijn lichaam haal, de insuline direct ook weer uit het lichaam komt. Omdat ik niet precies weet hoeveel er uit is gekomen, weet ik ook niet hoeveel ik moet bij spuiten. dit heeft denk ik te maken met de lage druk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je erop drukt als je de naald eruit haalt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan heb ik een natte vinger, want het loopt er heel snel uit, zodra de naald er uit gaat. De natte vinger is niet zo erg, maar ik kan niet echt schatten hoeveel er werkelijk uit mijn lichaam is gelopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
injecteer je met een pen? overleg eens met je arts of injecteren met een langere naald een optie is, zodat je wat dieper kan injecteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik injecteer met een pen.
Het rare is dat ik nergens op internet iets hierover kan vinden, dus ervaringen van andere mensen.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
je bent zelf dokter...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je de naald er te snel uithaalt, als je hem een paar tellen laat zitten denk ik niet dat de insuline terugloopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
insuline spuiten is voor mij routine, ik doe het al jaren en weet ook dat de naald na het spuiten even in het lichaam moet houden. Ik wil graag weten of meerdere mensen het zelfde probleem hebben.

Het beste antwoord

ik ben overgegaan van spuiten naar een insulinepomp, dan heb je dat niet en het is veel makkelijker en bent stabieler als het gaat om je bloedsuiker. Enige nadeel is wel dat je dat kastje altijd aan je lijf hebt zitten.