Voor een reis naar Turkije hoef je geen prikje, ik zou niet weten voor wat. Kom op, je gaat vier daagjes naar Turkije, niet naar een arm land met allemaal enge ziektes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op verschillende websites worden inentingen tegen Hepatitus A en DTP wel aangeraden. Persoonlijk vind ik dat ook allemaal niet nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch vind ik het een laagliggende vraag over Istanbul/Turkije. Maar hij kan het voor de zekerheid vragen inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het vooral een verstandige vraag.
Nee hoor, niet nodig als je alleen in de stad blijft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet doen... Ik ben zelf 2 weken in Turkije geweest zonder inentingen en heb nergens last van gekregen. En er gaan heeeeeel veel mensen naar Turkije zonder zich te laten inenten.
Ik denk dat het niet zo veel kwaad kan, zeker niet voor 4 dagen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het ligt eraan wat je daar gaat doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En daar gaat z'n account...
Ik vind dat het niet nodig is. Als je er maar 4 dagen bent is de kans klein dat je bijv. hepatitis A krijgt. De kans daarop ligt tussen de 1 op 4000 en 1 op 10000 als je er een maand verblijft maar je bent er maar 4 dagen dus de kans is erg klein.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor, maar ik zou geen water uit de kraan drinken ofzo. diaree kan je namelijk wel last van krijgen. en dat is geen leuke 4 dagen dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neejoh, het is geen 3e wereldland!