Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik ga naar Istanbul 4 dagen, in laten enten of niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor een reis naar Turkije hoef je geen prikje, ik zou niet weten voor wat. Kom op, je gaat vier daagjes naar Turkije, niet naar een arm land met allemaal enge ziektes.

Ik zou het niet doen... Ik ben zelf 2 weken in Turkije geweest zonder inentingen en heb nergens last van gekregen. En er gaan heeeeeel veel mensen naar Turkije zonder zich te laten inenten. Ik denk dat het niet zo veel kwaad kan, zeker niet voor 4 dagen!

het ligt eraan wat je daar gaat doen.

Ik vind dat het niet nodig is. Als je er maar 4 dagen bent is de kans klein dat je bijv. hepatitis A krijgt. De kans daarop ligt tussen de 1 op 4000 en 1 op 10000 als je er een maand verblijft maar je bent er maar 4 dagen dus de kans is erg klein.

Bronnen:
http://www.vaccinatiesopreis.nl/hepatitis-...

nee hoor, maar ik zou geen water uit de kraan drinken ofzo. diaree kan je namelijk wel last van krijgen. en dat is geen leuke 4 dagen dan.

neejoh, het is geen 3e wereldland!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100