Wat zijn de meest voorkomende en bekendste kanker behandelingen?

Wat zijn de meest voorkomende en bekendste behandelingen tegen kanker?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brachytherapie was ik nog vergeten.

Antwoorden (5)

Chemotherapie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-opereren
-chemotherapie
-bestraling

Veelal word er een combinatie gemaakt van bovenstaande behandelingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chemotherapie en radiotherapie (bestraling)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chemotherapie,hormoonbehandeling en bestraling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel eens gehoord dat dat huidkanker is, die word meestal weggesneden. Mijn vader heeft meerdere kankerplekjes op die manier laten verwijderen. Het word tot de "schone huid"weggehaald. Hij word ook nog regelmatig gecontroleerd op nieuwe plekken.