Ik heb een diagnose gekregen voor ziekte van Lyme. Maar ik voel me nog steeds verschrikkelijk. Ben ik nog steeds ziek?

Ik ben vier maanden te laat naar de dokter gegaan en ik kreeg de diagnose 500 mg amoxicilline tabletten (3 weken lang). Ik heb de kuur afgemaakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Voor dat je Lyme helemaal kwijt bent, daar kan in sommige gevallen wel een jaar overheen gaan. Hoop voor jou dat je je eerder fit gaat voelen.
Beterschap.
12 jaar geleden
jc54
12 jaar geleden
Sorry, ik kan het ook niet anders maken dan het is.....

Andere antwoorden (1)

Iedereen reageert weer anders op een beet van een besmette teek.

Indien men er ongemerkt mee door loopt of het onbehandeld laat biedt dat later een scala aan ziektebeelden en de daarbij behorende ongemakken.

Let wel, onderschat de ziekte van Lyme nooit.
Zelfs geleerden zijn verdeeld met elkaars mening.

Bij de ene patient is niets te merken en de ander kan (mede door complicatie,s) doodziek zijn.

Gebruik de onderstaande link.