ik krijg migraine van de zon wanneer het meer dan 23 graden is, hoe kan ik dit voorkomen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
1.3K

Antwoorden (4)

Als je last van de warmte krijgt, is dat vrijwel altijd het gevolg van een tekort aan vocht een zouten. Dus: goed drinken en chips eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat lastig zeg!!
Wat vraagjes die bij in mij opkwamen voor ik tips ga geven.
Draag je een donkere zonnebril? blijf je in de schaduw? Heb je het ook binnen?
Ik weet dat je migraine van te voren aan voelt komen (toch?) en dat je er pillen voor hebt.
Ik zou toch even naar de huisarts gaan hiermee. Sterkte!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat je zo min mogelijk in de volle zon zit/staat. Mocht dit wel zo zijn (wandeling) bescherm je dan goed tegen het zonlicht. Een GOEDE zonnebril die je ogen tot rust laat komen en daarbij bijvoorbeeld een hoofddeksel (strooihoed of een pet met zonneklep). Verder lekker onder een parasolletje zitten. Trek licht gekleurde kleding aan, dit weerkaatst het zonlicht. Af rader: donkere kleding: dit absorbeert het zonlicht en zorgt ervoor dat je het snel warm hebt.
12 jaar geleden
Dat probleem heb ik ook.
Bij mij helpt het om veel te drinken, maar je kan ook een pet op doen als bescherming tegen de zon.