Darmprobleem en zich buitenshuis begeven.

Door een operatie die nodig was heb ik nadien blijvende darmproblemen overgehouden. Ik moet te pas en te onpas.
Het geeft niet wat ik eet of niet eet,dieet heeft er niks mee te maken. Imodium nemen best niet want dan kan ik een week niet. Openbaar toilet is niet altijd aanwezig en in een winkel mag je praktisch nooit naar het toilet. Wat raden jullie me aan, buiten ermee leren leven wat ik al zo dikwijls te horen gekregen heb. Een pamper dragen is ook geen optie. Op voorhand gaan kan niet. Een cafe binnen gaan ook niet. Thuisblijven dan maar? In een supermarkt is ook geen toilet aanwezig enkel voor personeel etc...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Mijn moeder heeft pilletjes die zijn voorgeschreven door de dokter, die zijn minder aggressief.
Wat ook zou kunnen helpen is geen caffeine meer binnenkrijgen, caffeine vrije koffie en cola kan al een hoop schelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Lijkt me een lastig probleem. Thuis blijven is natuurlijk ook geen optie. Ik weet niet hoe lang je zonder toiletbezoek kunt. Je kunt wat kleine uitstapjes maken en tussendoor een restaurant bezoeken waar ze altijd een toilet hebben. Museum, bioscoop, theater, dierentuin, markt of shoppen. Daar hebben ze altijd een toilet. Mogelijkheden genoeg, dat is beter dan je opsluiten in huis. Ik wens je sterkte. Hoop dat je hier wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan helpen om geen koolzuurhoudende dranken meer te drinken.

Ook beter geen ijs eten.

Sterkte met je lastige probleem!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan misschien eens Enterol of Lacteol proberen.

Dat is niet zo intensief als Imodium.

Trouwens, in mijn buurt (Vlaanderen) zijn wel toiletten beschikbaar voor de klanten.

En horeca zaken moeten je hier ook naar het toilet laten gaan. Toch nog eens vragen misschien?

Overigens veel sterkte met je probleem. Heb het meegemaakt in mijn directe omgeving en het is afschuwelijk. Vooral het onbegrip.

Toegevoegd na 3 minuten:
De derde zin moet zijn: toiletten beschikbaar "in de supermarkt" voor de klanten.