Welke huis-tuin en keukenmiddeltjes kunnen een astma aanval stoppen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
7.9K

Het beste antwoord

Een licht aanval is misschien met een kopje koffie te verzachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (2)

Drink bij acute benauwdheid een sterke kop kamille thee of thee met tijm kruiden, u zult direct verlichting voelen. Ook cola en koffie kan helpen.

De drukpunten voor benauwdheid zitten net onder de duim en onder de grote teen.
Als u geen inhaler of drank bij de hand heeft kan lichte druk op deze punten verlichting geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je benauwd bent en veel slijm hebt, coca cola drinken *met prik* en naturel zoute chips eten. Hoe het werkt geen idee, maar hierdoor wordt het slijm losser en door de cafeine wordt de benauwdheid ook wat minder.