wat is de beste manier tegen verkoudheid.

zonder medicijnen en dokter

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Een lekkere lange douche nemen en veel fruit en groenten eten en veel water/thee drinken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Vitaminen, en een bak met heet water met eucalyptus erin waar je boven kan hangen om te stomen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vers fruit als kiwi's sinaasappels kunnen je weerstand de nodige boost geven! Bij mij werkt het in ieder geval :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* Stomen :Met heet ZONDER enige vorm van toevoeging!!!
Het spul wat je er in kan doen is alleen geur en voegt niets toe en kan bovendien je slijmvliezen erger irriteren.

* Simpele neusspray: drupje zout water opsnuiven.

* Rust.

* Het de tijd geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Warme dranken vertragen de voortplantingscyclus van het virus. Dus drink kruidenthee (gember) en kippensoep zo warm als je het kan verdragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een plus voor de kippensoep. Wordt ook wel de Joodse antibiotica genoemd.
Leuk dat dit weer eens boven water komt bij een verkoudheid!
Een doorgesneden ui op je nachtkastje leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je snijdt een ui door en die leg je op je nachtkastje. Je ademt dan 's-nacht die uiendamp in en dat zorgt ervoor dat je neus niet meer verstopt is, en dat de opgezwollen neusslijmvliezen gaan slinken.
Werkt echt hoor! Alleen je kamer gaat er wel van stinken.
Zorgen, dat je het niet krijgt. Dus jezelf geheel en al isoleren van de mensheid.