Een goede fysiotherapeut zoeken. Die zal je ook nuttige oefeningen kunnen geven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je weet dat je scoliose hebt neem ik aan dat deze is vastgesteld door een huisarts of fysiotherapeut. Als deze niet met een behandelplan is gekomen is de scoliose ws niet ernstig en hoef je er niks aan te doen. Waarschijnlijk heb je aangegeven dat je er geen last van hebt?
Ik heb ook scoliose en hoef er ook niks aan te doen. Sommige dingen heb je nu eenmaal, en thats it.
Als de dok t signaleerdw, jij gaf aan pijn of last te hebben, dan zou ik eerst eens n andere dokter zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo!,

je kunt vanaf 4 april eens op internet zoeken naar Scoliosis Care Clinic. Wij gaan dan beginnen met een speciale therapie voor Scoliose patienten. Onze dochter heeft ook Scoliose en dit heeft haar erg goed geholpen.
Groetjes Marjan