Wat te doen als zelfs Oxynorm (morfine) niet meer voldoende werkt, is er dan nog een ander medicijn tegen chronische pijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
1.5K

Het beste antwoord

Oxynorm is sterker dan tramadol en morfine en andere opiaten....als oxynorm niet meer werkt dan denk ik dat het beter is om toch eens naar de oorzaak te gaan kijken....succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er zijn ook morfinepleisters in verschillende sterktes verkrijgbaar, misschien is dat de volgende stap. Beter is het om deze vraag aan je huisarts te stellen. Overigens kan je je eventueel ook laten verwijzen naar een gespecialiseerde pijnpoli.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meditatie en alternatieve genees wijzen vaak kan men door wilskracht alleen al de pijn weg krijgen. daar zijn al heel veel voorbeelden van.

Toegevoegd na 7 minuten:
alternatieve geneeswijzen ook al ogen ze gek of onwaar in onze samenleving. toch hebben sommige mensen daar toch echt baat bij en wat heb je te verliezen. gewoon proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bespreek dit met je specialist die dit voorschrijft.
de meeste ziekenhuizen hebben een pijnpoli.
zij bekijken samen met jou wat er mogelijk is.
misschien overstappen op iets anders, tramadol bijv.
of een andere sterkte Oxynorm.
succes! en veel sterkte.