Ik ben afgelopen weekend ziek geweest en heb nu erg last van het hoesten. Hoe kom ik er het snelst van af?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (3)

thee met honing verzacht het hoesten, ook helpen keelpastilles (hiermee bedoel ik geen keelsnoepjes) vaak goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een snoepje, een dropje, een lepeltje honing, stomen met heet water met kamille erin, frisse buitenlucht en, last but not least, proberen zo weinig mogelijk te hoesten. Dat laatste klinkt wat banaal maar als je met dat hoesten geen slijm produceert heb je last van kriebelhoest, die zichzelf in stand houdt door herhaaldelijk te hoesten.

Paracetamol met codeïne helpt ook maar daar heb je een recept van je huisarts voor nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo snel mogelijk darolan halen dan hoeft u 8 uu niet te hoesten echt goed die capsules