met gips onder de zonnebank, is dat verstandig? vraag is simpel, net vergeten te stellen aan de gipsman.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
9.9K
Kimath
13 jaar geleden
Ik denk dat je raar gaat verkleuren :p
Het lichaamsdeel dat in het gips zit blijft witter.

Antwoorden (3)

ik zal het ziekenhuis maar even bellen als ik jouw was.
maar ik denk niet dat het kwaad kan als het is uitgehard.
je kunt het maar beter zeker weten he
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou zo maar kunnen dat het niet verstandig is omdat het onder het gips te heet wordt. dat lijkt me voor de huid eronder niet goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Los van het feit dat het medisch gezien waarschijnlijk niet zo verstandig is, heb je er al over nagedacht dat je dan straks met één witte arm of één wit been rondloopt?