hele rare hoofd pijn en andere problemen

ik ben een jongen van 18 jaar en heb eerst 8 weken met een opgezwollen maag of darmen rond gelopen daar voor naar het ziekenhuis geweest en daar zou ik een onderzoek voor krijgen onder het wachten ging ik nog een keer naar de dokter met verschrikkelijke hoofdpijn ik ben dar samen met mijn moeder naar de dokter geweest en die zij stress want een kennis is over leden en me oma ligt in het ziekenhuis met kanker maar nu is het 2 week later en ik rijg geen hoofd pijn maar hele rare gevoelens in mijn hoofd soms in mijn achter hoofd net als of het verdooft is en dan gaat het weer weg druk onder mijn ogen en soms oogleden warm en dan weer niet en andere plekken op mijn hoofd en ik heb dan in een keer mijn linker slaap dikker dan mijn rechter mijn wallen onder mijn ogen worden dikker en bij mijn oog hoeken kreeg ik een raar vlekje
ik ben namelijk een persoon die snel in paniek is en ik heb er net een verstand kies die er door heen komt ik hoop dat jullie dit herkennen over iets op wetten ik zou het graag willen horen en ik moet er bij zeggen ik adem er ook raar bij net als of ik mint in me longen heb en ik voel soms raar slijm in me keer wat in door slik
ik krijg ook heel vaak hartkloppingen en soms pijn in de borst als ik al ga traplopen heb ik er all last van. ik vind het maar een raar gebeuren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Het beste antwoord

Wat je nu hier opgeschreven heb,moet je op papier zetten en aan de dokter geven,en dat zeg je dat je het moeilijk vind om het te vertellen,dat je het maar opgeschreven heb. Ik ben geen dokter maar het lijk t of je last heb van paniek aanvallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Yep, dacht ik ook. Paniek / angst / stress, en daar niet mee om kunnen gaan. Maar da's natuurlijk maar een eerste indruk. De huisarts weet raad. Plusje voor jou.

Andere antwoorden (3)

Heel veel van je klachten wijzen in de richting van een probleem van je gal.
Dit orgaan is heel gevoelig voor stress.
Klachten hierdoor zijn, hoofdpijn, nekpijn, pijn rondom de slaap, maag en darm klachten, keelproblemen, opgeblazen gevoel, hartritme stoornissen, slecht in slaap komen, vaak moe en lam gevoel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon mee naar de dokter gaan. Die kan je waarschijnlijk wel gerust stellen. succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet hoe het verder in het ziekenhuis is afgelopen ,en wat de uitslag was maar ik zou toch nog maar naar die huis arts gaan en nogmaals een verwijs kaart voor het ziekenhuis vragen,om me eens goed na te laten kijken.Ze komen er vaak makkelijk van af die artsen,met hun stress.Ik weet dat stress je ziek kunt maken,maar wat jij verteld zijn wel erg vreemde dingen door stress.