Ja, waarom niet. Ligt er ook aan wanneer je het krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

jazeker, als de diagnose op je 89e gesteld gaat worden, kan je best de 90 halen.

verder kan je natuurlijk kanker krijgen, en daarvan genezen.
bij mij is een tumor verwijderd, en ik heb goede hoop een oud besje te gaan worden.
13 jaar geleden
Er zijn veel soorten kanker. Ook al je op jongere leeftijd het krijgt, heb je vaak goede kansen. Vaak geneest men er van, maar soms wordt het ook meer chronisch dan dat het echt voortschrijdend is.
Belangrijk is vooral om er op tijd bij te zijn, dat verbetert je prognose aanmerkelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor, ligt eraan wat en waar je kanker hebt..
er zijn verschillende vormen van kanker..
maar als kanker in een vroeg stadium word ontdekt, zijn je kansen wel veel groter dan als je er al een paar jaar mee loopt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms groeit een kankergezwel zo langzaam dat je eerder dood bent aan iets anders dan dat je last krijgt van het gezwel. Dit komt o.a. soms voor bij prostaatkanker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, bij mijn oma werd op haar 82e ongeveer kanker in haar borst geconstateerd, maar dat stond vrijwel stil. Ze is anderhalve week geleden overleden op 92 jarige leeftijd aan een hartinfarct. Ja, het kan dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gecondoleerd! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje, PatrickMyName.
Heel algemene vraag.
E zijn veel soorten kanker, elk met een eigen vorm van agressie.

Als je als kind kanker hebt is de kans kleiner dat je 90 wordt dan dat je het op 85-jarige leeftijd krijgt.
En longkanker of leverkanker is vaak ernstiger dan bijvoorbeeld in sommige gevallen borstkanker. Dat kan heel vaak goed uit een behandeling komen.

Kanker is een rot-ziekte. Je schrikt enorm als je hoort dat het ergens in je lichaam zit. Een onzichtbare vijand.
Zo fijn dat men steeds meer leert over deze ziekte zodat er steeds meer mensen geholpen kunnen worden.
Ik heb zelf al teveel (jonge) mensen in mijn omgeving dood zien gaan kanker. Vreselijk en heel verdrietig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stel je krijgt het pas als je 90 bent