Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar gaan verkeersregelaars en mensen van de plantsoendienst e.d naar het toilet?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Deze mensen werken zijn al klaar met werken voordat ze moeten. En anders hebben ze een keet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de bosjes natuurlijk!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vragen staat vrij, dus als je het echt wilt weten, kan ik je aanraden om het gewoon aan één van deze mensen te vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ok veronderstel statistisch dat in de plantsoendienst eerder discreet tussen de planten even geplast wordt. Trouwens ureum is niet schadelijk voor planten. En verkeersregelaars gave even de ergens de kroeg binnen eb vragen of ze even mogen.Simpel niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
festivaltoiletten. of ze klussen elk uur even bij als loodgieter / klusjesman in huizen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wildplassen mag natuurlijk niet en een wc is ook niet altijd in de buurt. Dus ze zijn eigenlijk wel genoodzaakt om luiers te dragen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik neem aan dat je daar niet de hele dag zal staan, dus je kan het best even ophouden ,en mocht je toch heel erg, zdan zou ik bij de eerste de beste wc gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding