Waar gaan verkeersregelaars en mensen van de plantsoendienst e.d naar het toilet?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (7)

Deze mensen werken zijn al klaar met werken voordat ze moeten. En anders hebben ze een keet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de bosjes natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vragen staat vrij, dus als je het echt wilt weten, kan ik je aanraden om het gewoon aan één van deze mensen te vragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ok veronderstel statistisch dat in de plantsoendienst eerder discreet tussen de planten even geplast wordt. Trouwens ureum is niet schadelijk voor planten. En verkeersregelaars gave even de ergens de kroeg binnen eb vragen of ze even mogen.Simpel niet
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
festivaltoiletten. of ze klussen elk uur even bij als loodgieter / klusjesman in huizen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wildplassen mag natuurlijk niet en een wc is ook niet altijd in de buurt. Dus ze zijn eigenlijk wel genoodzaakt om luiers te dragen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik neem aan dat je daar niet de hele dag zal staan, dus je kan het best even ophouden ,en mocht je toch heel erg, zdan zou ik bij de eerste de beste wc gaan.