wat voelen vrouwen als ze een trap tussen de benen krijgen?

als man zijnde weet je wat voor klote gevoel het geeft maar wat voelt een vrouw bij een soort gelijke situatie?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij mannen zijn het specifiek de ballen die extra gevoelig zijn, en die hebben vrouwen natuurlijk niet. Maar het doet nog steeds verdomd zeer, net als wanneer je een trap tegen je schenen krijgt, en het heeft het extra effect dat je die pijn ook voelt als je zit. Het schaambeen kan vervelend beurs aanvoelen. En zin in seks zul je even niet hebben. Het extra gevoelige deel van de vrouw is de clitoris, en die zit redelijk beschermd tussen de schaamlippen op een moment dat de vrouw niet speciaal opgewonden is. Dat maakt het helemaal anders dan bij mannen, bij wie de ballen juist een heel kwetsbaar doelwit zijn.

Pijn.

Dat doet erg zeer!!

Er zit daar bot, dus dat kan net zo pijnlijk zijn als een trap tegen je schenen.

het doet ook pijn, er zit natuurlijk ook gevoel in .. ik ben ooit van de trappers afgeschoten toen ik op een herenfiets zat, en kan me goed herinneren dat t ook goed pijn deed

indergeval niet zo pijn als je daar een man trapt. Het komt op de bekken van de vrouw, dat doet niet zo heel erg pijn, een klein beetje maar

wel, ik ben eens met mijn edele delen tegen een laag paaltje gelopen omdat ik de bus wilde halen... eerst de regendans der indianen gedanst van de pijn (en je kan niet eens zomaar beginnen te wrijven op de pijnlijke plaats...) en nadien nog enkele dagen "nagenoten". Niet voor herhaling vatbaar.

Een schoen,die is blijven steken.

in de eerste instantie geeft het pijn met direct daaropvolgend een woede aanval van dat laat ik me niet gebeuren en trapt (hopelijk) harder terug!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100