wat voelen vrouwen als ze een trap tussen de benen krijgen?

als man zijnde weet je wat voor klote gevoel het geeft maar wat voelt een vrouw bij een soort gelijke situatie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.3K

Het beste antwoord

Bij mannen zijn het specifiek de ballen die extra gevoelig zijn, en die hebben vrouwen natuurlijk niet. Maar het doet nog steeds verdomd zeer, net als wanneer je een trap tegen je schenen krijgt, en het heeft het extra effect dat je die pijn ook voelt als je zit. Het schaambeen kan vervelend beurs aanvoelen. En zin in seks zul je even niet hebben.

Het extra gevoelige deel van de vrouw is de clitoris, en die zit redelijk beschermd tussen de schaamlippen op een moment dat de vrouw niet speciaal opgewonden is. Dat maakt het helemaal anders dan bij mannen, bij wie de ballen juist een heel kwetsbaar doelwit zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
I know. ;) Maar de pijn van een harde trap tussen mijn benen is niet echt wat voor mij werkt.

Andere antwoorden (8)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, in een notendop helemaal juist!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje Suzy ;))
Dat doet erg zeer!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zit daar bot, dus dat kan net zo pijnlijk zijn als een trap tegen je schenen.
sterredag
13 jaar geleden
het doet ook pijn, er zit natuurlijk ook gevoel in ..
ik ben ooit van de trappers afgeschoten toen ik op een herenfiets zat, en kan me goed herinneren dat t ook goed pijn deed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
indergeval niet zo pijn als je daar een man trapt. Het komt op de bekken van de vrouw, dat doet niet zo heel erg pijn, een klein beetje maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel, ik ben eens met mijn edele delen tegen een laag paaltje gelopen omdat ik de bus wilde halen... eerst de regendans der indianen gedanst van de pijn (en je kan niet eens zomaar beginnen te wrijven op de pijnlijke plaats...) en nadien nog enkele dagen "nagenoten".
Niet voor herhaling vatbaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Had ik ook toen ik rende om een trein te halen, met een zware rugzak op m'n rug, en een paaltje over het hoofd zag. Het deed zó zeer dat ik dacht dat ik het bot gebroken had.
Een schoen,die is blijven steken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de eerste instantie geeft het pijn met direct daaropvolgend een woede aanval van dat laat ik me niet gebeuren en trapt (hopelijk) harder terug!!