hoe kun je de haar van je armen lichter maken??

ik ben Jong vind ik zelf en ik maag mijn armen (haar op mijn armen ) niet scheren en verven ik wil aan jullie vraagen of ik mijn haar op mijn armen lichter makken
P.s. ik heb donder bruin haar op mijn handen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K

Antwoorden (5)

je zou ze kunnen laten bleken met waterstofperoxide.
maar voor dit moet je echt naar een schoonheids salon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb vaak bij Kruidvat van die blonderingsmiddeltjes gezien. Ze hebben het in ieder geval wel. Vraag het anders bij de kassa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt hiervoor spray blond gebruiken wat bij elke drogist te koop is. Citroensap maakt je haar ook wat lichter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet je er niet voor schamen
ik heb dat ook ik durf zelfs nooi mijn trui uit de doen maar als de mensen niet blij zijn met jou haren op je armen dan moet ze eerst is kijken naar hun eigen !

dus maak je geen zorgen je bent niet de enigste
maar je moet blij zijn met wie je bent !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk zo, dat je gewoon alles mag en kan aksepteren wat je hebt, dan wordt het voor je gevoel al lichter !!!

Dus gewoon de boel de boel laten en wees blij met jezelf.

Als je niet blij bent met jezelf, wiul je alles veranderen, maar het zit hem in je zelf tevreden te voelen.