Hoe snel gaat bloed door je slagaders?

?

Toegevoegd na 10 minuten:
Hoeveel km/h of km/s

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12K

Het beste antwoord

Het bloed stroomt met een snelheid van 11 kilometer per uur door je lichaam, de hele bloedsomloop duurt zo'n 22 seconden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ongeveer 1 minuut.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ook via deze site duurt het 1 minuut.

http://www.kiesbeter.nl/medische-informatie/medische-encyclopedie/hart/hart-en-bloedvaten/

Het hart pompt ongeveer elke minuut het totale bloedvolume van de mens (vijf liter) door het lichaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 Minuut snel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
giveda probeert te zeggen, dat het bloed er ongeveer één minuut overdoet om een ronde door het lichaam te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel Moolkeesje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
You are van harte welcome!