Waarom is hoofdpijn een typisch verschijnsel tijdens een ontstlakkingskuur?

Wat veroorzaakt de hoofdpijn bij heet ontslakken?

Toegevoegd na 55 minuten:
Voor de duidelijkheid: Ik wil graag weten wat er precies gebeurd naar de hersenen toe dat je hoofdpijn krijgt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

bij ontslakken krijg je bepaalde dingen niet meer binnen(zoals bv koffie) je lichaam wil de stoffen die daarin zitten wel hebben, en krijg je dus ontwenningsverschijnselen waar hoofdpijn er 1 van is.
ken het gevoel zelf ook, als ik een paar uur geen koffie drink krijg ik hoofdpijn, die ook direct weer over is als ik een kop koffie op heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Cafeïne verslaving. Schijnen meer mensen last van te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep... ik ben daar 1 van... als ik tegen lunchtijd nog geen flinke caffeine fix gehad heb barst ik ook van de hoofdpijn en ben niet te genieten...
Je lichaam is alle afval stoffen aan het afbreken en je lichaam is hard aan het werk waardoor je hoofdpijn krijgt en snel moe bent.