Waar kun je vitamine en mineralen pillen aanschaffen die echt de aanvulling geeft die je nodig hebt?

In de groente en fruit van tegenwoordig zit niet veel meer inen als je de pillen in o.a. haalt zit er ook veel minder in .
Het schijnt dat de adh wat ze opgeven ook al te weinig is

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je normaal gezond en gevarieerd eet en geen medische indicatie hebt voor voedingssupplementen heb je ze echt totaal niet nodig hoor. gewoon gevarieerd eten en drinken van de productren waarvan we allemaal weten dat ze gezond zijn dan is er niets aan de hand.

www.vitaminstore.nl www.drogisterij.net Toegevoegd na 36 minuten: De bovenste link is ook een winkelketen waar je een persoonlijk advies kunt krijgen. Toegevoegd na 2 uur: Interessante link: http://www.dermalique.nl/contents/nl/d19.html

Bij elke drogist en apotheek kan je vitamine en minerale-pillen kopen. Maar om op jouw aanvulling terug te komen, het hedendaagse fruit en groente bevat nog net zoveel vitamine en mineralen als dat van vroeger. Ik denk zelfs sommige soorten wel meer, omdat ze steeds verder veredeld worden.

Kruidvat, Etos en HEMA hebben een aardig assortiment supplementen. Of je aanvulling nodig hebt hangt af van je persoonlijke omstandigheden af maar meer nog van de inzichten die je hanteert. De orthomoleculaire leer bijvoorbeeld, hanteert veel hogere waarden dan de Gezondheidsraad. Ik zou het aantal mensen dat met tekorten rondloopt, met name vitamine D, niet graag de kost geven. Zwangeren, kleine kinderen, zieken en ouderen moeten haast per definitie aanvullen. Wel vind ik dat je in de eerste plaats moet streven naar een gezonde voeding en dan pas moet kijken of aanvulling nodig is.

http://fitforme.nl Op bovenstaande site kun je een supplement krijgen afgestemd op jou behoefte. Met de gratis voedingstest bepaal je eerst je dagelijkse vitamine inname. Hieruit blijkt wat je eventueel tekort komt en dit kun je dan aanvullen met een supplement dat past bij jou eet- en leefpatroon.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100