Hoe gaat het me lukken om te poepen als er anderen in de buurt zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee wel horen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan het ook niet... De angst om vreemde geluiden en onaangename geuren te verspreiden weerhoudt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat doe je dan misterwrite? Ophouden? Ik kan dan ook al gewoon niet en dan wordt het geluid alleen maar erger!
itsme
13 jaar geleden
tja, dan gaat het je niet lukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@hoeverzinikeennickname
Tijdens een uitstapje lukt het me bijna altijd om het op te houden tot ik gewoon lekker thuis op de wc kan gaan zitten. Soms moet je wel in den vreemde maar ik vind het verschrikkelijk, vooral als je in zo'n hokje zit en links en rechts van je hoor je stemmen en gestommel van andere mensen.

Het beste antwoord

Als je de keuze hebt uit verschillende wc's, zoek er dan een op die verder weg ligt. Hou het zo lang mogelijk op. Ten eerste omdat je dan meer kans hebt om thuis te kunnen gaan, ten tweede omdat je als het echt niet anders kan sneller klaar bent. Als je bij iemand op bezoek bent, let op of er iemand anders naar de wc gaat en luister of je wat hoort. In de praktijk valt het geluid reuze mee en hoor je nog niet eens dat de wc doorspoelt. Pas als je echt een drama verwacht, bij diarree bijvoorbeeld, zou ik een begeleidend grapje maken. Achteraf, niet vooraf, want stel het valt reuze mee dan heb je voor niks de aandacht er naartoe getrokken. Hopelijk kun je hier iets mee! En bedenk goed: niets menselijks is je vreemd. Die zekerheid heb je: we moeten ALLEMAAL. ;-)

Toegevoegd na 3 minuten:
En misschien helpt het om gewoon je oren dicht te drukken als je zit, zodat je niks hoort.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Blik op oneindig en gewoon doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Denk aan koe die een vlaai neerlegt in de wei. Die interesseert het ook niets dat iedereen meekijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagt het niet voor niks, dus zal je hetzelfde probleem hebben als velen.

Wat je het beste kunt doen is om het op een 'luchtige' (liever nog: humoristische) manier mede te delen wanneer je 'moet'.
Op die manier is (letterlijk en figuurlijk) de druk van de ketel, en hoef je (letterlijk en figuurlijk) niks meer 'op' te houden.
Geen stiekem of gegeneerd gedoe meer, want je hebt zojuist even laten vallen dat je even iets gaat laten vallen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha, de woordspelingen vliegen ons om de oren!
Ogen dicht en flink persen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schijt hebben aan wat anderen denken. Als jij moet, dan moet je, zo simpel is het. Poepen is een basale behoefte die je niet kunt onderdrukken, om nog maar eens even in de sfeer te blijven. Het is niet meer dan menselijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alvast doorspoelen voordat je klaar bent. Anderen horen dan minder, wat je niet wil laten horen, en het stinkt minder omdat je drol dan meteen wegspoeld!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar als je doorspoelt voor je klaar bent, moet je nog een keer doortrekken om je wc papier weg te spoelen en dat trekt juist weer extra aandacht. Ook als je voor de eerste keer hebt doorgetrokken en je blijft nog een paar minuten weg...
Echt vervelend inderdaad. Het is een bepaalde gêne
die je niet makkelijk van je af kan zetten.
Misschien is het een idee om een mp3-speler/ipod op te zetten, dan ben je zelf ook met je gedachten en gehoor ergens anders en gaat het je makkelijker af.
En als je je broek opgetrokken hebt, merk je al dat je je
relaxter begint te voelen en lijkt het alsof er niets gebeurd is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat de anderen zeggen en ook 'platje' idd zegt; en als het geen plonstoilet is, maar met een geurschotel, dan bedek je die met wat wc papier of tissues, zodat je ook niet de gêne hebt om het toilet erna extra te poetsen. Je kan erna ook een lucifer aanstrijken, de zwavelgeur verbloemt ook de geur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien helpt het om er aan te denken dat iedereen poept en het dus heel normaal is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je maar lang genoeg wacht, dan komt dat vanzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt nodig moet, dan komt het vanzelf. Zoniet, dan kun je wachten toch tot er geen anderen bij zijn? En het lekker op je eigen wctje doen.