Is shag vasthouden al slecht voor je? (Shag draaien etc..)?

Ik vindt het soms wel leuk om gewoon shaggie voor iemand te draaien, ik zelf rook bijna niet. ( Tenzij ik last heb van depressies of andere zaken, of er is iets bijzonders waarom ik het doe).

Maar is het al slecht voor je gewoon shag te draaien? Of kan dit niks aan je gezondheid veranderen?

Groetjes

Toegevoegd na 9 minuten:
Haha nee ik ben niet bang om hierdoor ziek te worden, ik was gewoon benieuwd ernaar omdat ik ergens gelezen had dat nicotine ook via je huid opgenomen kon worden:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je rook dus wel.
Kimath
13 jaar geleden
Zolang je het niet oprookt kan het geen kwaad.
Ik zou wel na die tijd je handen wassen, al is het alleen maar om de tabaksgeur weg te krijgen.

Het beste antwoord

Niet echt.
Tabal zelf geeft wel nicotine af, en je huid neemt deze op. Maar de hoeveelheid die je nodig hebt om hier iets van te merken is erg groot. (Ik heb zelf een aantal maanden tabak geoogst. Hierbij ontstaan er op alle delen van je licham die niet bedekt zijn met kleding, een coating van nicotine hars. De eerste dagen na de oogst ben je zeer duidelijk aan het afkicken, en mochten we ook niet op pad van de boer, omdat onze reflexen & spieren allemaal van slag waren)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

sommige middelen kunnen door je huid doordringen (wiet ,lsd) en zo kan je ze dus ook binnenkrijgen .
Ik neem aan dat het met tabak ook zo kan zijn , maar je moet wel belachelijk veel shaggies draaien om de hoeveelheid nicotine binnen te krijgen die je krijgt als je een shaggie rookt.
Ik gok dat als je een pakje shag draait , je er een hebt gerookt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor het vasthouden cq draaien van een shaggie is niet schadelijk voor de gezondheid. Het nodigt wel uit om meer te gaan roken. Dat is natuurlijk wel weer slecht voor je gezondheid. Dus het vasthouden niet direct schadelijk maar wellicht indirect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon vast houden of draaien is niet schadelijk voor jou ..alleen voor diegene die hem erna opsteekt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zal vast niet schadelijk zijn om shag vast te houden, maar je komt wel steeds in de verleiding om te gaan roken. Als je nu al gaat roken wanneer je wat depri bent, dan is de kans groot dat je er op een gegeven moment echt aan verslaafd raakt. Je vindt het niet voor niets zo interessant om met een shaggie in de hand te staan...

Ik zou ermee oppassen, als ik jou was. Voor je het weet zit je eraan vast.