Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

een ontzettend droge huid op me gezicht en op me hoofdhuid(waar me haar is)heb ik korsjes op me kruin

op me gezicht heb ik het vooral tussen me wenkbrauwen,als ik het openkrab,wordt het rood en het wordt een plek!!ook aan de cotourenlijn dus waar je haar begint zeg is het ontzettend droog en het lijkt wel roos maar ik denk het niet,head&sholders durf ik niet meer te gebruiken omdat het te aggressief is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
811

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als ik jou was zou ik niet zelf gaan dokteren maar een verwijsbrief vragen voor een dermatoloog.
Want korsten op je kruin is niet normaal meer.
De dermatoloog zal je zeker kunnen helpen en goede raad kunnen geven.
Sterkte ermee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom meteen de dermatoloog en niet in de eerste plaats de huisarts? Als er een simpele oorzaak gevonden wordt dan is de oplossing meestal ook simpel. Huisartsen komen een aardig eind met huidaandoeningen. Is het hardnekkig of gecompliceerd dan is het een ander verhaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan ga ik da wel ff proberen

Andere antwoorden (3)

Wil je toch zelf dokteren ga dan voor crème van Biodermal of Biotherm.. is veilig en heeft voor elk huidprobleem wel een oplossing...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het een op zichzelf staand iets of zit er bv. spanning onder. Het is vaker zo dat bewuste of onbewuste spanning of verdriet een negatieve invloed heeft op de huid. Korstjes onstaan wel eens doordat er tijdens de slaap gekrabt wordt op plekken waar het jeukt. Je kunt zelf nagaan of dit voor jou ook opgaat. Ga er niet aan prutsen maar deel het met bv een huisarts.
Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je gewoon een droge huid en kun je het met een vettige of hydraterende crème zoals Biodermal of Bioforce oplossen. Wat je beschrijft doet me echter denken aan eczeem. Milde vormen reageren vaak ook goed op een wat vettige crème maar als de kwaal hardnekkig is adviseer ik je toch om eens met je huisarts te overleggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding