Wat doe ik fout? Niks gemerkt?

Met wat vrienden hebben we een mix gemaakt van 0,8 gram santa maria wiet, en nog wat white widow of het was Haze.. Ik weetniet precies hoeveel me vriend erin deed, andere vrienden draaide zelf ook nog een eigen, dat was wel white widow en aardig veel.

Alleen nu komt het ;

Ik heb in totaal iets van 10 teugen in totaal van het mengsel jointje en white widow jointje genomen en 2 van me eigen santa jointje, moest vreselijk hoesten. Ook paar snel achterelkaar gekomen op advies. Het was me eerste keer, alleen het prikkelde vreselijk in me keel, werd beetje misselijk, niet heel erg, maar verder merkte ik niks?
Hoe kan dit?

Moet ik lichtere joints proberen zodat ik ze dieper kan inhaleren?
Volgens een vriend moest ik het niet meteen uithoesten, paar trekjes even in me mond gehouden en toen uitgeblazen maar ook dat maakte geen verschil..
Of ben ik gewoon een zeldzaam geval die niet stoned kan worden ofzo?

Ik hoop snel advies, want ik wil toch wel ene keer stoned worden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de rook moet je in je longen vasthouden, niet je mond. als je het niet inhaleert wordt je er ook niet stoned van. Ik raad je aan een halve plak space cake te eten, en dan vier uur te wachten. (verder geen wiet meer nemen, ook niet een beetje. ) Dan wordt je best stoned hoor! Oja, space cake eten, ongeveer een half uurtje na een lichte maaltijd. Dan valt ie niet helemaal nuchter, maar komt ie ook niet pas na 6 uur maaltijd verteren aan de beurt, die plak cake.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je fout doet, is dat je uberhaupt wilt blowen... :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@mmm dat was niet echt de vraag.. en heel wat mensen proberen het wel een keertje uit.. zolang het niet uit de hand loopt is het niet echt erg waarschijnlijk:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
''de rook moet je in je longen vasthouden, niet je mond. als je het niet inhaleert wordt je er ook niet stoned van.'' Dat lukt niet echt goed, dan moet ik heel erg hoesten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je keel moet wennen denk ik:) Of je ademt gelijk uit via je neus? of beide tegelijk? dat is misschien ook niet handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik probeer wel gewoon dieper en langer in te houden.. Maar na 10 teugen herkent je lichaam het stofje toch wel? of niet dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie is er in zijn / haar leven nou niet een keertje heerlijk stoned geworden ? Echt een verrukkelijke ervaring. Vooral samen met je vriend / vriendin stoned worden. En het hoeft echt niet te vaak terug te moeten gebeuren . Ik ben in mijn leven maar twee keer echt stoned geweest . 1 x 25 jaar geleden en 1 x vier jaar geleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@GoldenTen: ik dus niet. Die gore stank mogen ze van mij verbieden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@mmm
Iemand met astma hoeft zelfs niet persé last te hebben van wiet-rook :)
Tabaksrook is veel schadelijker daarmee vergeleken:) Ik wil ook weer niet beweren dat wiet zo gezond is hoor.. Maarja, voor levenservaring enzo is het wel leuk:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je lichaam je behoorlijk duidelijke tekens geeft dat het dit niet trekt, lijkt het me duidelijk dat je het beter niet kunt doen. Kennelijk is roken voor jou niet de manier.

Antwoorden (4)

Komt vaker voor dat je de eerste keer niets merkt. Is normaal. Maak eigenlijk niet zo veel uit wat je dan gebruikt. Wat je fout doet dat laar ik aan een ander over.... ;-)

Toegevoegd na 30 seconden:
laar = laat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hee vriend!
Wellicht helpt het om de rook in je mond te trekken d.m.v van je tong en klein beetje (in) te ademen. daarna joint weg voor je mond en diep inademen ( of niet zo diep wat je zelf fijn vindt) en daarna na een seconde of 1 of 2 de rook uitblazen! (Liefst wat dieper uitblazen zodat er niet ''rook'' achterblijft in je longen waardoor er meer teer blijft ''plakken'').

Neem kleine teugjes ervan in het begin! De 1e keer slaat in als een bom, ook moet je leren je gedachte te bedwingen als je blowt. Je moet gelukkig blijven anders kan je trip heel slecht worden.

Krijg je toch nare gedachtes? Denk dan bijvoorbeeld aan een meisje dat je heel leuk vindt of iets anders waar je gelukkig van wordt, ook niet in je achterhoofd denken aan iets wat niet zo leuk is!

Als je dat hebt gedaan voel je de trip een beetje veranderen, als je nare gedachte hebt: krijg beetje drukgevoel in je hoofd maar niet echt een prettige.
Heb je fijne gedachtes: krijg je ook wel beetje drukgevoel in je hoofd maar toch wel anders, iets vrolijker.:)

''Drukgevoel kan omschreven worden als verschillende dingen.. kan aangevoelt worden als klein beetje hoofdpijn?''

Ga ook nooit ingekrompen zitten! Hoofd ook niet te veel bewegen! Daar wordt je alleen maar misselijker van, tenzij je wiet bijna uitgewerkt is, dan kan het nog wel een grappig effectje hebben.

Veel succes vriend, en blow niet te veel, en probeer geen afhankelijkheid ervoor te ontwikkelen. Liever zeker niet meer dan 1 per week en later af te bouwen naar 1 of 2 per 2 weken e.d.

Groetjes en veel plezier met je (experimenteel?) gebruik van deze plant. (Nog een tipje: tabak is nog slechter voor je, beter rol je hem puur zonder tabak, maar dan draai je em wat dunner. )!

Fijne nacht/ ochtend verder!

Toegevoegd na 1 minuut:
Trouwens al eens geprobeerd (als je toch al bezig bent met wiet..) het te eten / drinken? Is toch weer wat beter voor je longen? :)

Toegevoegd na 3 minuten:
Hou in het begin wel liever ong. 7 á 10 seconden pauze tussen de trekjes. Tenzij je al iets gewend bent en zo'n ''intensievere'' trip leuk vindt. In het begin kan het wel heel naar zijn en vervelend ( als je teveel in 1 keer heb ''gezogen'').

Als je je niet lekker voelt helpt het soms ook wel om recht te zitten, daarna na paar minuten (5 á 10) rechtop te staan en daarna langzaam te lopen.

Groetjes

Toegevoegd na 9 minuten:
Nooit op lege maag blowen trouwens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogelijk dat je nog niet zo`n doorgewinterde blower bent en je lichaam daarom de stof thc nog niet goed herkent.
Dat je in het begin niet echt wat merkt komt vaker voor.
Meestal begint het met een lach of (sorry voor het woord) vreetkick.
Bepaalde stoffen (melk en zoetigheid)zorgen ervoor dat de thc wordt afgebroken en de werking verminderd.
Andere stoffen (alcohol of aspirine) verdunnen het bloed en versterken de werking (wel altijd goed uitkijken met combinaties en doe vooral geen gekke dingen in de drang iets te moeten voelen.
Of je van wiet stoned of meer high wordt heeft te maken met het percentage bcb, cbb en andere pigmenten waarin thc uiteen kan vallen afhankelijk van de cure en de soort wiet.
Als je echt stoned wil worden kun je er ook voor kiezen een lekker gerecht of gebak gemaakt met wietboter te eten en er een lekker sigaretje bij te roken.
Of je rookt een waterpijp met pure wiet.
(Stuur voor het recept van wietboter of meer info ff een pm.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je wordt inderdaad niet stoned als je niet inhaleert. Nou klinkt het alsof je vrienden nogal heftige joints draaien, het is geen wonder dat je dat met ongewende longen niet kon inhaleren, en misschien zelfs maar goed ook. Ik betwijfel of je het leuk had gevonden.

Een véél lichtere joint zou je waarschijnlijk beter bevallen, gedeeld met vrienden. Dus niet ieder een eigen joint. Je neemt een trekje, inhaleert dat, en geeft de joint door aan de volgende. Zo zit er meer tijd tussen trekjes, waardoor je beter in kan schatten of je misschien genoeg hebt gehad (als je wel inhaleert, kan dat zomaar).

Hou er wel rekening mee dat wiet een stemmingsversterker is. Als je in je eentje een joint rookt en gaat zitten wachten tot er iets gebeurt, heb je kans dat er niet zo veel gebeurt. Als je heel gespannen bent, wordt je stress alleen maar groter. Als je ontspannen rookt met vrienden, het is gezellig, en je luistert naar leuke muziek, kan het een heel leuke ervaring zijn.