Ja hoor.

Gordelroos is een ziekte die je eigenlijk je leven lang houdt. Alleen is het meestal 'verborgen'. De uitslag nmet je wel proberen uit de zon te houden. En even bij de huisarts die je wat voor kan schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou niet weten waarom niet, maar wel oppassen dat je er geen mensen mee besmet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zelfs mensen met gordelroos kunnen gewoon een normaal leven lijden..
en op vakantie gaan, het zoute water zal zelfs nog goed zijn voor je ...fijne vakantie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja
Wanneer de blaasjes ( waterpokken ) weg zijn is de zona niet meer besmettelijk.
Geneesmiddelen bestaan niet , enkel pijnstillers en isoBetadine om de blaasjes te ontsmetten.
De pijn kan helaas weer plots opkomen , ook lang na het uitbreken.
Maar je kan er mee op reis