6 maanden na maagverkleiningsoperatie blijf je problemen houden om het eten binnen te houden...heeft iemand een oplossing??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

De bedoeling van een maagverkleiningsoperatie is dat je minder eet en niet dat je die kleinere hoeveelheid niet binnen kunt houden. Na zes maanden mag je ervan uitgaan dat de operatie zowel in- als uitwendig genezen is. Er kan iets misgegaan zijn met de operatie of met de genezing. Maar ook het opbouwen naar een meer normaal voedingspatroon is een secuur proces waarbij van alles mis kan gaan. Maak een afspraak met je specialist. Die verwijst je door als dat nodig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Terug naar de arts lijkt me de enige optie, want dat lijkt me niet gezond!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ten eerste zou ik zeker terug naar je arts gaan ten 2de denk ik dat je teveel eet voor de grootte van je maag .. mensen met maagverkleining krijgen hier problemen mee als ze teveel eten en te snel eten je moet kleine porties eten en langzaam.
verder weet ik niet wat er binnenin afspeelt dus ik zou bellen
groetjes