Help hoe kan je vaker opdrukken?

Het lukt me maar 4 keer ofzo, hoe kan je het vaker doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Door veel te oefenen!! Toegevoegd na 36 seconden: Elke dag. Je zult zien: over een maand haal je met gemak 10x.

Doe het niet met je gehele gewicht. Ga met je benen op bed liggen en druk alleen de bovenlichaam op. Als dit te makkelijk wordt, ga je steeds minder op bed liggen. Eerst je hele benen, daarna 3/4 benen, daarna 1/2 benen etc. Tot op het moment dat het zo veel te makkelijk wordt dan kun je echt op gaan drukken met je volledige gewicht. Doordat je een hoop gewicht bespaard is het makkelijk om vaker op te drukken. Hoe vaker je oefent (om de dag) hoe beter het zal gaan.

Door elke dag heel veel te oefenen.

Zoals al is gezegd: veel oefenen, het helpt echt, je traint jezelf namelijk. Om te letten op je houden kun je het volgende proberen - Ga voor de spiegel opdrukken - Leg een paar handdoeken neer (op elkaar) - Op een bepaalde hoogte moet je stoppen! - Druk op maar blijf kijken in de spiegel. Als je de handdoeken voelt, druk je, jezelf weer omhoog. Veel succes.

Je kunt beginnen met staand tegen de muur je lichaam van de muur te drukken, met je handen op schouder hoogte. Daarna ga je liggen in "voor lig steun" met je handen op schouder hoogte en je rug recht je benen recht en je tenen op de grond, in die positie laat je je half zakken en weer omhoog dit herhaal je tot dat je voelt dat je verder kunt zakken. Heb geduld en train vaak. Kijk uit dat je, je niet overtraind, probeer verzuring van je armen en in je schouder te voorkomen. Om nog beter te worden zet je je handen verder naar voren, dat maakt de oefening moeilijker of je doet je benen over elkaar heen zodat je steunt op een voet.

elke dag een beet je meer doen, en als je moe bent gewoon doorzetten (ik weet het het is moeilijk ik kan zelf met moeite maar 10 keer)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100