Wat betekent aurobindo als bijschrift van mijn medicijnen?

Ik slik al een tijdje "Temazepam Aurobindo" en sinds kort nu ook "Ibuprofen Aurobindo".

Het viel mij net pas op dat deze beide pillen "Aurobindo" in de naam hebben en vroeg mij af wat dit betekende.
Is het een merk? Betekent het dat het allebei verdovende middelen zijn? Toont dit aan dat het een placebo is?

Honderden vragen kan ik hierna nog stellen, met het komt er op neer dat tot nu toe geen andere site mij heeft kunnen helpen.
Ik hoop op iemand die toevallig ergens een boek ofzo heeft waar dit in staat of wie dit toevallig weet door studie of weetjes.
Heel erg bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
23.1K
Erna55
6 jaar geleden
Nog geen site heeft je kunnen helpen ?
Wanneer ik google " aurobindo" vind ik meteen : http://www.medicijnen.nl/brands/aurobindo/

Antwoorden (1)

Aurobindo is een farmaceutisch bedrijf. Oftewel de fabrikant van jou medicijnen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
tinus1969
6 jaar geleden
En 'Ibuprofen aurobindo' is daarmee de merknaam. Andere merknamen die dezlefde stof (ibuprofen) bevatten zijn onder andere Ibuprofen Kruidvat, Brufen, en Nurofen.