Als ik Antabus slik, kan ik dan nog handalcohol gebruiken zoals in de meeste winkels verplicht is?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.2K
Utrecht
2 jaar geleden
Is dit een serieuze vraag?
jc54
2 jaar geleden
De handalcohol is nergens verplicht. Deze wordt wel aangeboden, maar het is aan de klant of hij/zij deze gebruikt.

Antwoorden (2)

Ja hoor want je drinkt het toch niet.
2 jaar geleden
Je moet uitkijken met alcohol die je op de huid krijgt of inademt. Je zal niet meteen erg ziek worden, maar een flinke hoofdpijn ligt wel op de loer. Voor zover ik weet wordt het gebruik van handalcohol niet verplicht in winkels: het wordt alleen aangeboden voor als je er gebruik van wil maken.
2 jaar geleden
nounka
2 jaar geleden
Ik zie weer een min verschijnen zonder uitleg... is dat nu zo moeilijk om even te zeggen waarom je en - geeft. Nu weten we nog niet wat er aan de hand is.
Het lijkt me wel een logisch antwoord.
Rieneke1
2 jaar geleden
@nounka https://www.apotheek.nl/medicijnen/disulfiram?product=antabus