Krijg je van testosteron meer zelfvertrouwen?

Ik voel me soms erg onzeker.
Krijg je van testosteron meer zelfvertrouwen?

Toegevoegd na 24 seconden:
Of krijg je dan juist minder zelfvertrouwen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

testosteron doet daar niets aan,daarbij is het zeer gevaarlijk om leverkanker te krijgen
fremar
13 jaar geleden
De beste manier om je zekerder te voelen is niet om geneesmiddelen of drugs te nemen. De effecten kunnen tijdelijk zijn en je kan er verslaafd aan raken.

Een betere manier is om er over te praten en te zoeken naar de oorzaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het enige zelfvertrouwen welke testosteron geeft is dat het libido verhogend werkt en de zin in sex wordt aangemoedigd. Maar goed, misschien bedoel je dat zelfvertrouwen ook wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee zelfvertrouwen is een geloof in jezelf dat hangt dus van niks anders af dan van jezelf.