Ik ben over mijn wratten heen aan het plassen, zou je tussentijds nog verschil moeten zien?

Ik ben namelijk al 4 weken 's ochtends aan het plassen maar ze zijn nog niet weg. Ik zie wel dat het soms een beetje uitgedroogd lijkt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (10)

Gebruik tandpasta i.p.v. plas. Dat werkt ook.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ze doodvriezen kan geloof ik ook, met een speciale stift ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga even bij de huisarts langs. krijg je een zalfje (stift).
duurt dan geen 4 weken meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn vaak dure chemicaliën. Heel smerig. En duur. Liever een huis/tuin/keukenmiddeltje nemen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
smerig? je hoeft het toch niet in te nemen? Het is voor uitwendig gebruik hoor. Duur? De ziektekostenverzekering betaalt dit middel zeker.
(wat is dan het huis/tuin/keukenmiddeltje?).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"smerig? je hoeft het toch niet in te nemen?"
Nee maar je loopt toch ook niet met een streep sh!t op je arm? "Duur? De ziektekostenverzekering betaalt dit middel zeker."
Uiteindelijk moet de belastingbetaler er echt wel voor opdraaien, hoor. "wat is dan het huis/tuin/keukenmiddeltje"
Tandpasta.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kent duidelijk de chemische samenstelling van tandpasta niet !
maar ok,ieder zijn meug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, elke dag over je hand heenpissen, dat is niet smerig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Skusme: zo is het maar net !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet ik dat plas lekker vind hoor, maar het is toch meer een maatschappelijk iets. In principe is een vaatdoekje van een dagen oud viezer dan dan je plas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Over jezelf heen zeiken is dan niet smerig?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het ligt er maar aan waar die wratten zitten ;p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Flux:
Door tandpasta droogt de wrat uit en gaat ie weg. De chemische samenstelling hoef ik verder helemaal niet te weten.
Zie ook:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Wratten
eroverheen plassen helpt niet!
Je zult de urine op moeten vangen en de wrat onder moeten dompelen!
Ook helpt het vocht van enkele onkruid soorten!

Maar ikzelf zou even naar de dokter gaan en even op de tandjes bijten...... en hoppaaaaaaaaaa...weg wrat!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon doorgaan met plassen. Op den duur verdwijnen ze. Als je er niet meer overheen plast ook trouwens...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whahahahahahahahaha +
thuja tinctuur halen bij de apotheek..
binnen 2 weken zijn je wratten weg..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even langs de huisarts. die kan wratten eraf vriezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wartner heeft mij van een lelijke, ongemakkelijke wrat afgeholpen.
jc54
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op je neus ?
jc54
13 jaar geleden
Nee, dat was bij Eukalipta.
Ik had een wrat onder mijn voet en had hier een vraag gesteld hoe ik eraf kon komen. Heb toen 2 weken mijn ochtendurine opgevangen en daar elke ochtend 5 minuten in gedompeld en hij "droogde" helemaal in. En 6 weken erna was ie helemaal weg! en geloof me ik had hem 6 jaar en allerlei middeltjes gebruikt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me als je nog geen verschil hebt gezien, dat het niet gaat werken. Erg hygiënisch is het ook niet. Laat je doorverwijzen naar de dermatoloog. Het lijkt me dat dat meer zoden aan de dijk zal zetten dan over jezelf te plassen.

En bekijk het zo... Je doe even een minuutje van een heeeeele dag je wrat aan de urine blootstellen. Dat kan toch nooit werken? Net als zalf erop smeren en na 1 minuut weer eraf poetsen. Dat zie je toch zelf wel in dat dat nutteloos is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het beste naar de apotheek gaan,
daar hebben ze vast iets beter dan Urineren over je wrat,
ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht;)!

groet ,
kvk3