Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het verschil tussen zoenen en.. een "Franse kus"?

Tja, als het zover is.. ...

Ik hoef er voorlopig nog even niet aan te denken, maar misschien is het handig als ik het weet.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb ook wel door wat het meest voor de hand liggende verschil is, maar ik bedoel; wanneer.. en waarom juist die?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
‘Words, words, words, my lord’ zei Hamlet. Vrij vertaald: ‘Nou en?’ Wat noem je wat?
Nee, dat is niet handig om te weten. Het wanneer en waarom moet uit je hart komen, anders heb je er niets aan. Wat in je hoofd zit, zit dan alleen maar in de weg.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet dat het ongelofelijk klinkt voordat je het zelf gedaan hebt, maar dit is zoiets dat helemaal vanzelf gaat. Je denkt niet 'oh, nu is deze bepaalde situatie er dat het erbij hoort om te tongzoenen', je zoent gewoon een keer en merkt ineens dat het verder gaat dan de kussen die je elkaar eerder gaf.

Er is geen handleiding voor het wanneer en waarom!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Zonder en met tong
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel wat anders..
Zoenen is zonder tong
Frans is met tong
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alsjeblieft zeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is niet wat ik bedoelde. Ik vind het alleen erg dat precies hetzelfde antwoord wordt gegeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan had je je antwoord toch iets anders moeten formuleren, in plaats van de schuld aan de antwoordende te geven. Sorry hoor.
Een tongzoen is voor de eerste keer best wel eng. Maar je zult zien dat als je er aan toe bent dat het nog wel mee valt en je het fijn gaat vinden.
Zoenen is een begin en een tongzoen geven dan heb je net wat meer ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een tong die je naar binnen steekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uhm je vraagt wanneer en waarom die? Ik las net dat je sinds kort verkering hebt met een meisje en dat je in 2de klas zit?
In de eerste paar relaties is het meestal een kus (of al een zoen) als je bij elkaar weg gaat.
maar op een gegeven moment ken je elkaar wat beter en durf je wat meer en dan komt dan zoenen met tong. Dat gaat eigenlijk een keer vanzelf, je experimenteerd gewoon wat samen en als je dan alle 2 wilt gebeurt dat wel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoenen met elkaar als je weer ziet..tongzoenen doe je als je samen bent en je wilt elkaar hartstochtelijker zoenen, dan ga je tongzoen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zoen kan ook al zijn om gedag te zeggen of om iemand te feliciteren of ook in relaties maar een tongzoen wordt meestal alleen relationeel gedaan of wanneer er spanning is tussen 2 personen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding