Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je het best zonder de geur aan je handen te krijgen tea tree oil aanbrengen op een nagel?

Uit voorzorg gebruik ik voor een beschadigde nagel tea tree oil. Een druppeltje er op en de nagel masseren is de beste manier, maar dat ruikt zo sterk en blijft lang hangen. Heeft iemand bruikbare tips?

Een wattenstaafje neemt veel olie op en moet steeds vervangen worden. Andere ideeën die beter zijn?

Een wattenstaafje neemt veel olie op en moet steeds vervangen worden. Andere ideeën die beter zijn?

Houten stokje lijkt me minder prettig in gebruik en is hard.

Sluiten= Het meeste had ik ook al bedacht, maar hoopte op een beter antwoord.

Ik heb een lippencil (penseel voor de lippen) gekocht en dat gebruik ik. Met dank voor de adviezen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Gebruik een wattenstokje...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een druppel op de nagel laten vallen en met een houten spateltje verdelen en 10 minuten laten intrekken...

of zorg dat je de geur van Teatreeolie lekker gaat vinden, dan is het geen probleem dat de geur lang blijft hangen..

Toegevoegd op 17-05-2009 13:36:38
je zou ook steeds het zelfde wattenstaafje kunnen gebruiken… waarom moet je steeds een nieuw pakken? de eventuele schimmels of ziektekiemen overleven de olie niet hoor…
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zou ook steeds het zelfde wattenstaafje kunnen gebruiken... waarom moet je steeds een nieuw pakken? de eventuele schimmels of ziektekiemen overleven de olie niet hoor...
Je zou een latex handschoen kunnen gebruiken of eerst een geurloze olie in je handen wrijven, zodat de TT niet compleet word opgenomen (in je huid, niet je nagel)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Vrij;

Misschien lukt het met een fijn penseeltje?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding