ik ben 15 (word in februari 16) en ik ben nog nooit uitgeweest ... is dit raar ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee, dat is niet raar. Er is bijna geen kroeg of club of discotheek die toegang verleent aan jongeren onder de 16. In veel gevallen is de toegang zelfs 18+. Dus al zou je uitgaan, mag je vaak officieel nog nergens naar binnen. Als je geen zin hebt, niet durft of het niets voor jou is, dan ga je gewoon niet. Het kan altijd nog! Niets raars aan.

dit is helemaal niet raar, het komt gewoon doordat je miss een persoon bent die uitgaan helemaal niet leuk vindt. ik neem mij zelf als voorbeeld dat ik 28 ben en 3-4 ben uitgeweest, en zelfs dan dwongen mensen mij een keer mee te gaan, want ik had er altijd een, zoals ze dat mooi zeggen ''schijt'' hekel aan.

Nee maar wel zeldzaam! Je moet het zelf willen en niet omdat mensen verwachten dat je het doet. Als mensen dus zeggen dat je uit moet gaan, moet je ze gewoon laten praten. Lady Gaga is gelukkig geen rolmodel voor jou!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100