Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (12)

neje,waarom is dat raar?
als jij geen fuifbeest bent,dan is dat toch niet zo erg.
je MOET niet perse naar een fuif!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben net 16 en ook nog nooit uitgeweest, neem aan dat dat niet erg is ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is helemaal niet raar. Uitgaan is eigenlijk ook soort 'hobby' wat je leuk kan vinden of niet. Als je nog niet uitgaat betekent het niet dat je niet mag of omdat je bang bent ofzo, maar misschien gewoon omdat je er nog niet klaar voor bent. Veel mensen vinden het stoer om uit te gaan en dan lekker veel te drinken, maar als ik jou was zou ik daar nog zeker even mee wachten. Het is niet stoer namelijk als je dronken bent en zeker nog niet als je 15 bent. Als mensen zeggen dat t stom is dat je nog niet uitgaat, moet je je daar helemaal niks van aantrekken. Gewoon gaan wanneer jij graag wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dat is niet raar. Er is bijna geen kroeg of club of discotheek die toegang verleent aan jongeren onder de 16. In veel gevallen is de toegang zelfs 18+. Dus al zou je uitgaan, mag je vaak officieel nog nergens naar binnen. Als je geen zin hebt, niet durft of het niets voor jou is, dan ga je gewoon niet. Het kan altijd nog! Niets raars aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee dat is niet raar. Als je er zelf nog geen behoefte aan hebt gehad is dat heel normaal.
Zodra je het zelf wilt en leuk vindt is het vroeg genoeg. Sommige mensen gaan hun hele leven niet of nauwelijks uit die hebben die behoefte niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja dat is raar he ik ben 21 en ga ook nooit uit,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Absoluut niet, ik ben pas op mijn 18de voor het eerst uit geweest.
Ik denk dat je ouders erg blij met je zullen zijn, zo'n feestbeest dat tot midden in de nacht wegblijft maakt ouders vaak erg ongerust.

Als je liever thuis blijft en een film gaat kijken, moet je dat gewoon lekker doen!
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Nee dat is helemaal niet raar .
Ieder mens is anders : de ene wil altijd uit en de andere zegt het hoeft van mij nog niet zo .
Volg gewoon je gevoel die geeft wel aan wanneer het tijd is om uit te gaan .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
natuurlijk is dat helemaal niet raar... als de tijd rijp is komt er vanzelf wel iets op je af. Of dat nu uitgaan is of totaal iets anders, dat is eigenlijk niet belangrijk. Het belangrijkste is dat JIJ en allen JIJ gelukkig bent met hoe je leeft. Laat je dus niks aanpraten en praat ook jezelf niets aan. Je bent prima zoals je bent!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dit is helemaal niet raar, het komt gewoon doordat je miss een persoon bent die uitgaan helemaal niet leuk vindt.
ik neem mij zelf als voorbeeld dat ik 28 ben en 3-4 ben uitgeweest, en zelfs dan dwongen mensen mij een keer mee te gaan, want ik had er altijd een, zoals ze dat mooi zeggen ''schijt'' hekel aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, dat is niet raar, als ik je vader was zou ik zelfs heel blij zijn daarom. Kennelijk heb je er ook geen behoefte aan of ben je er nog niet aan toe en waarom zou je het dan doen, toch niet alleen om "er bij te horen" ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee maar wel zeldzaam! Je moet het zelf willen en niet omdat mensen verwachten dat je het doet. Als mensen dus zeggen dat je uit moet gaan, moet je ze gewoon laten praten.

Lady Gaga is gelukkig geen rolmodel voor jou!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing