Wat te doen bij dit probleem. (zie beschrijving)

IK heb hele brede volle onderbenen het ziet er niet uit!!! Wat is het snelste en handigste manier om snel af te vallen bij je onderbenenen. Fietsen helpt bij niet echt. IK moet en zal 10 kilo afvallen in een maand, maar hoe wat is het beste en snelste manier? Graag een gezonde manier :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zal je niet aanraden om 10 kilo bij je onderbenen af te vallen... dan kun je ze beter direct amputeren. Tien kilo afvallen in een maand zal ongetwijfeld wel lukken met enige wondermiddeltjes, probleem is echter dat zo gauw jij weer "normaal" gaat eten die tien kilo (+ extra) er in no time weer aanzitten. Je kunt beter je complete eetpatroon aanpassen: meer groenten en fruit gebruiken. Gezondere tussendoortjes, voorzichtig zijn met alcohol en vooral veel bewegen. Om specifiek je onderbenen dunner te krijgen zou je naar een sportschool kunnen gaan en daar vragen om specifieke oefeningen om dat deel iets dunner te krijgen. Mijn ervaring is echter dat als je afvalt, je over het geheel afvalt en niet één gebied meer dan de ander. Alleen dunnere onderbenen krijgen zal dan ook moelijk worden. Heel veel succes in ieder geval.

Een gezonde manier van 10 kilo afvallen in een maand bestaat niet! Bovendien is 10 kilo in een maand abnormaal veel. Je kunt dat alleen bereiken door jezelf uit te hongeren, met alle schadelijke gevolgen van dien. Als je bewust en duurzaam wilt afvallen, zul je je voeding aan moeten passen. Daar is veel informatie over te vinden op internet. Daarmee bedoel ik geen diëten!! Een van de weinige manieren om je benen slanker te maken is atletiek of dans waarbij dus geen kracht wordt uitgeoefend op je benen, maar waarbij je meer rek en strekoefeningen doet. Ballet of hardlopen. Maar die 10 kilo moet je eerst vergeten, zorg eerst maar voor 1 kilo per week, wat al best veel is!

Voor een gezonde manier, zal je sowieso de 10kg in 1 maand moeten bijstellen want dat is te snel afvallen en niet gezond. Als je stevige onderbenen hebt en die worden niet minder stevig door te fietsen is dit waarschijnlijk je bouw en dan is er weinig aan te doen. Als je 10 kg afvalt zullen je benen vast ook wat dunner worden, maar super slanke benen zal je niet krijgen als dat niet bij jou hoort. Trap lopen is ook een goeie oefening voor je benen. Over afvallen :eet gezond, drink genoeg water en beweeg dagelijks voldoende.

Wat goed werkt, is voor het eten (of als je honger hebt en wilt gaan eten) 2 glazen water te drinken (en dan niet fris of alcohol, want daar zitten natuurlijk ook weer calorieën in), hierdoor heb je minder honger en ga je ook minder eten. En dus val je af.

10 kilo in een maand is een beetje veel. Begin eens met je voeding, geen suiker meer (in je koffie/thee) en dus geen tussendoortjes meer. En dan begin je met steppen en zodra je benen wat sterker zijn ga je hardlopen. Minimaal 3 keer per week he? Anders heeft het geen nut.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100