Wat te doen bij dit probleem. (zie beschrijving)

IK heb hele brede volle onderbenen het ziet er niet uit!!! Wat is het snelste en handigste manier om snel af te vallen bij je onderbenenen. Fietsen helpt bij niet echt. IK moet en zal 10 kilo afvallen in een maand, maar hoe wat is het beste en snelste manier? Graag een gezonde manier :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
10 kilo in een maand? Dat is op geen enkele manier gezond..
Gooi je weegschaal de deur uit en ga sporten, veel cardio, roeien, crosstrainer en fietsen.
Het is het vetpercentage dat belangrijk is, niet je gewicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gezonde manier om 10 kilo af te vallen in een maand bestaat niet. Stap dus direct maar af van dat 'ik moet en zal', dat is echt niet slim.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zit nog op school, toch? Hoe oud ben je eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees blij met wat je hebt. Dat is wel zo handig. Er is geen perfectie en zeker niet om na te streven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een klein vermoeden dat bloem123 net de mooie kuiten van een vrouw begint te krijgen in plaats van de sprietjes van een meisje, en daardoor dénkt dat ze 'hele brede volle onderbenen' heeft. Inderdaad een kwestie van blij mee zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net als bij je volgende vraag is het handig als je iets meer informatie geeft. Hoe oud ben je?
leeftijd is belangrijk voor de manier waarop je kan afvallen, als je jong bent moet je het echt rustig aan doen. Hoeveel weeg je? (en wat is je lengte)
als je 150 kilo weegt zal je vast dikke onderbenen hebben,
weeg je 60 dan heeft SuzyQ een goed punt en ben je helemaal normaal.
(kan je rustig vertellen, allemaal anoniem hier)

Antwoorden (5)

Ik zal je niet aanraden om 10 kilo bij je onderbenen af te vallen... dan kun je ze beter direct amputeren.

Tien kilo afvallen in een maand zal ongetwijfeld wel lukken met enige wondermiddeltjes, probleem is echter dat zo gauw jij weer "normaal" gaat eten die tien kilo (+ extra) er in no time weer aanzitten. Je kunt beter je complete eetpatroon aanpassen: meer groenten en fruit gebruiken.
Gezondere tussendoortjes, voorzichtig zijn met alcohol en vooral veel bewegen.

Om specifiek je onderbenen dunner te krijgen zou je naar een sportschool kunnen gaan en daar vragen om specifieke oefeningen om dat deel iets dunner te krijgen.
Mijn ervaring is echter dat als je afvalt, je over het geheel afvalt en niet één gebied meer dan de ander.
Alleen dunnere onderbenen krijgen zal dan ook moelijk worden.

Heel veel succes in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gezonde manier van 10 kilo afvallen in een maand bestaat niet!

Bovendien is 10 kilo in een maand abnormaal veel. Je kunt dat alleen bereiken door jezelf uit te hongeren, met alle schadelijke gevolgen van dien.

Als je bewust en duurzaam wilt afvallen, zul je je voeding aan moeten passen. Daar is veel informatie over te vinden op internet. Daarmee bedoel ik geen diëten!!

Een van de weinige manieren om je benen slanker te maken is atletiek of dans waarbij dus geen kracht wordt uitgeoefend op je benen, maar waarbij je meer rek en strekoefeningen doet. Ballet of hardlopen.

Maar die 10 kilo moet je eerst vergeten, zorg eerst maar voor 1 kilo per week, wat al best veel is!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een gezonde manier, zal je sowieso de 10kg in 1 maand moeten bijstellen want dat is te snel afvallen en niet gezond.
Als je stevige onderbenen hebt en die worden niet minder stevig door te fietsen is dit waarschijnlijk je bouw en dan is er weinig aan te doen.
Als je 10 kg afvalt zullen je benen vast ook wat dunner worden, maar super slanke benen zal je niet krijgen als dat niet bij jou hoort.
Trap lopen is ook een goeie oefening voor je benen.

Over afvallen :eet gezond, drink genoeg water en beweeg dagelijks voldoende.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat goed werkt, is voor het eten (of als je honger hebt en wilt gaan eten) 2 glazen water te drinken (en dan niet fris of alcohol, want daar zitten natuurlijk ook weer calorieën in), hierdoor heb je minder honger en ga je ook minder eten. En dus val je af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10 kilo in een maand is een beetje veel. Begin eens met je voeding, geen suiker meer (in je koffie/thee) en dus geen tussendoortjes meer.

En dan begin je met steppen en zodra je benen wat sterker zijn ga je hardlopen. Minimaal 3 keer per week he? Anders heeft het geen nut.