Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

natte voeten

mijn vriend werkt op slachthuis en loopt de hele dag op laarzen ,hy heeft de hele natte voeten omdat de warmte niet weg kan .heeft iemand misschien een oplossing .
hy heeft zijn hele voeten al kapot

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit lijkt mij iets voor de arboverantwoordelijke binnen het bedrijf. Die gaat over de geschikte hulpmiddelen. De baas van je vriend weet wie dit is. Verder kan de stof van je sokken ook veel verschil maken. Haal ze eens bij een buitensport winkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

er zijn speciale zooltjes in de handel die je in je laarzen kan leggen en die nemen het vocht op
ik gebruik ze zelf ook en het werkt perfect
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in rubberlaarzen krijgen een helboel mensen last van zweetvoeten omdat de voeten als ware opgesloten zitten daar door kan de transpiratie ( zweet ) niet weg , de enige oplossing lijkt mij 2 x per dag schone sokken aan doen en iedere avond je voeten goed wassen met een goeie zeep.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het wassen supergoed afdrogen en inpoederen met talkpoeder! Goed tussen de tenen drogen by the way!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit moest bij de antwoorden eigenlijk! Weet niet waarom het nou hier staat. Nou ja, foutje!
Zo vaak mogelijk schone sokken aandoen, alleen badstofsokken dragen, voeten wassen met antibacteriologische en op het werk om ademende schoeisel/laarzen vragen.

Toegevoegd na 1 minuut:
het woordje "zeep" vergeten na "bacteriologische"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een middel Taktodyl, dat het effect van de langdurig vochtige huidt bestrijdt. Vraag de arboarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In aanvulling van de antwoorden lijkt het ook wel zinvol om iets te gebruiken tegen voetschimmel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding