pijn aan mijn mond

ik heb al 3 dagen last van pijn aan mijn mond als ik mijn mond openhouw is de pijn niet uit te houden wat kan dat zijn kan iemand mij helpen !?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Wat dit kan zijn weet een dokter vast en kan jou hoogstwaarschijnlijk helpen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is je dokter op vakantie?
het is toch echt beter dat je hem benaderd voor deze vraag, het van alles zijn..
blijf er niet mee lopen en bel nu maar even...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan van alles zijn, misschien een soort ontsteking, of het ligt aan je gebit?
De dokter weet het altijd het beste, dus ik zou daar raad vragen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of misschien een ontsteking in je kaakgewricht of zo... Dat doet vooral zeer als je je mond opendoet.

Maar alleen een arts kan dat beoordelen natuurlijk.