Hoe kan ik goed afvallen??

Ik ben 12 en echt aan de ruime kant....maar bij mij helpt het niet om minder te eten..als ik minder probeer te eten eet ik juist meer.... wat moet ik doen??

Weet jij het antwoord?

/2500

Eet net zoveel en lekker als je wil, maar ga elke dag hardlopen rustig beginnen en opbouwen tot 1 uur per dag beter is nog om lid te worden van een atletiekclub.

Hallo, Om af te vallen is er echt maar één manier: meer calorieen verbranden dan er via de mond binnenkomen. Dat geldt niet alleen voor eten, maar ook voor drinken: frisdrank is een grote bron van calorieen... Een manier om minder calorieen binnen te krijgen is: alles wat je eet van een bord eten, en met bestek. Dus NIETS, maar dan ook echt NIETS uit de hand eten!! Alles wat je drinkt (behalve kraanwater) uit een glas. Er speciaal voor gaan zitten. Niet eten of drinken als je tegelijk iets anders aan het doen bent. Hierdoor ben je je ervan bewast wat en wanneer je eet, en zal je ongemerkt al flink afvallen. Je kan het ook nog versterken door meer te bewegen. En dan niet 1 keer per week naar de sportschool, maar elke dag minstens een half uur flink fietsen of hardlopen. Voor één koekje moet je al gauw een half uur flink bewegen, dis aan de eet-kant valt het meeste te halen..... succes. p.s. Veel van je leeftijdsgenoten zijn niet echt te zwaar, maar hebben een negatief beeld over hun eigen lichaam. Laat eventueel een objectief persoon vaststellen hoeveel je te zwaar bent. Wees tevreden met je lijf, dan heb je ook minder reden om je frustratie weg te eten...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100