Ometionele antwoorden?

Een x-aantal antwoorden terug die ik gegeven heb kwamen bij mij de nodige emoties naar boven...

Nu zat in mijn antwoord een stuk eigen ervaring verwerkt, die betrekking hadden op deze emoties...

Ben ik hier nu een uitzondering in. Of overkomt het jullie ook wel eens dat je omotineel, of ontroerd raakt door het antwoord wat je op GV geeft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan je spelling te lezen zijn de emoties wel erg hoog opgelopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is ometionele?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is een typfout
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat vermoeden had ik al...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat fijn melissa dat je dat even opmerkt we zullen er voortaan extra goed bij jou op letten pfffffff +1star
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nounou bailey..ik denk dat melissa het grappig bedoeld niet zo streng voor mekaar hoor....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee ik ook niet :D

Het beste antwoord

ik snap wel wat je bedoelt en ja soms zoals met de vraag van mij snap ik bvb best dat mensen dan aan iets moeten terug denken. ik heb laatst nog antwoord gegeven op een vraag waar ik het niet bij drooghielt, was die van de jongen die vroeg waarom zijn vriendin niet kreunde ofzo, dan heb ik het ook wel moeilijk.

xxxxx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 duimpjes omlaag? Waarom in godsnaam?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij die vraag liepen bij mij de tranen ook over de wangen... God, wat moest ik lachen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
best jammer :) i dont care.

Andere antwoorden (3)

Ja, ik word elke keer weer ontroerd door mijn eigen antwoorden. Ik heb er vandaag al een doos tissues opzitten.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
So am I...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik kan wel janken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
un plus pour votre réponse
:-)
AWM
14 jaar geleden
Merci bien.
Nee, ik denk niet dat je een uitzondering bent. Vooral vragen die over gevoelens gaan, of wat 'diepere' vragen over het algemeen kunnen heel makkelijk emoties naar boven roepen. Vragen waarbij je dingen van jezelf herkent bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn vragen bij, waarbij je, om een juist antwoord te geven goed over je eigen situatie nadenkt en wellicht
had je dat nog niet eerder gedaan en roept zo'n vraag emoties bij je op die je tot dan toe weggestopt had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is wat mij betreft geen antwoord op de vraag. Maar een interpretatie van de omschrijving...