Hoe hou je sweet handen tegen tijdens het gamen?

ik speel mw2 op de ps3 en ik heb soms nu al last van sweet hande.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je zweethanden of zoete (sweet) handen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zweetehanden

Het beste antwoord

ze bespuiten met deo, werkt echt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er is niet veel tegen te doen... wees blij dat je er gewoon geen last van hebt! wat helpt is handen keer vaker wassen met heel erg koud water! verder kunnen de game controles er wel tegen een vochtigheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt handschoentjes dragen. Bijv racehandschoenen, zonder vingers. Kun je prima mee gamen.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Klamme handen regelmatig afwrijven met kamferspiritus wil weleens helpen, deze kamferspiritus kun je bij elke drogist gewoon kopen.
Succes !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Talkpoeder gebruiken. Come on baby, let's Talk!